مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 10:012018-02-23سياسي

آیین افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در منطقه 4 تهران برگزار شد


آیین افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در منطقه 4 تهران با حضور پرویز سروری سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، این مراسم که با حضور مدیران، ائمه جماعت و مسئولین منطقه ای در فرهنگسرای اشراق برگزار شد پرویز سروری سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در تهران به سخنرانی پرداخت.

وی در رابطه با نگاه جدید حاکم بر آستان گفت: در دوره جدید مدیریت آستان قدس رضوی تعریف خدمت و خادمی سابق جای خود را به تعریف جدید و موسع از خادم و خدمت داده است.

سروری تصریح کرد: اگر در نگاه سابق خادمی آستان علی ابن موسی الرضا (ع) در حوزه جغرافیایی محدود به محدوده حرم مطهر امام هشتم و در حوزه نیروی انسانی محدود به افراد خاصی شده بود در نگاه جدید محدوده جغرافیایی به سراسر نقاط عالم گسترش یافته و محدودیت نیروی انسانی نیز برداشته شده است لذا هر کسی در هر نقطه ای از عالم خدمت به آستان علی ابن موسی الرضا (ع) را تجربه کند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در تهران اظهار داشت: خادم به کسی اطلاق می شود که در هر نقطه ای از عالم به نیت خدمت به امام رضا (ع) خدمتی را ارائه دهد و مخدوم هم هر کسی است که در هر نقطه ای از عالم خدمات با نیت امام رضا (ع) را دریافت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در منطقه 4 تهران برگزار شد

آیین افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در منطقه 4 تهران برگزار شد