مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 00:512018-02-22بين الملل

فارن پالیسی: آمریکا و اروپا به محدود کردن بُرد موشک های ایران بسنده نکنند


دو کارشناس مسائل کنترل تسلیحاتی در یادداشتی در نشریه فارن پالیسی از آمریکا و اروپا خواسته اند تلاش برای محدود کردن برنامه موشکی ایران را صرفاً به مسئله بُرد این موشک ها اختصاص ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، دو کارشناس مسائل کنترل تسلیحاتی در یادداشتی به دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا پیشنهاد داده اند هنگام همکاری احتمالی با اروپا جهت محدود کردن برنامه موشکی ایران، صرفاً روی مسئله بُرد موشک ها تمرکز نکند و با چراغ راه قرار دادن یک سند بین المللی در زمینه کنترل فناوری موشکی به دنبال ممنوع کردن تمامی موشک هایی باشد که قابلیت حمل کلاهک های هسته ای دارند.

این پیشنهادات را آونر گالوو ، رییس پروژه های تحقیقاتی اندیشکده مطالعات امنیت داخلی اسراییل و امیلی لاندو ، رییس دفتر کنترل تسلیحاتی در همین اندیشکده در نشریه فارن پالیسی نوشته اند.

آنها با بیان اینکه برنامه موشکی ایران یکی از محورهای تلاش های دولت ترامپ برای اصلاح توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 (برجام) را تشکیل می دهد، یادآوری کرده اند که کشورهای اروپایی اخیراً آمادگی خود را برای همکاری با واشنگتن در زمینه برنامه موشکی ایران اعلام کرده اند.

گالوو و آندلو می نویسند: اصرار ایالات متحده بر پرداختن به برنامه موشکی ایران و آمادگی جدیداً ابراز شده کشورهای ارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارن پالیسی: آمریکا و اروپا به محدود کردن بُرد موشک های ایران بسنده نکنند

فارن پالیسی: آمریکا و اروپا به محدود کردن بُرد موشک های ایران بسنده نکنند