مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 22:062018-02-22ورزشي

راهیابی 3 فرنگی کار قم به تیم های ملی نوجوانان و جوانان


نایب رییس هیأت کشتی استان قم از راهیابی سه کشتی گیر فرنگی کار قم به اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان خبر داد.

- احمد رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان روزهای دوم تا دوازدهم اسفند ماه به میزبانی هیأت کرمان در شهرستان سیرجان برگزار می شود و علیرضا نجاتی و محمدرضا رضایی دو نماینده کشتی قم در این اردو خواهند بود.

وی اضافه کرد: نخستین مرحله اردوی تدارکاتی کشتی گیران فرنگی کار جوان، طبق برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی بعد از پایان رقابت های انتخابی تا دوازدهم اسفند جریان خواهد داشت و کشتی گیران فرنگی کار قم در اوزان 60 و 82 کیلوگرم این اردو برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی تلاش می کنند.

نایب رییس هیأت کشتی استان قم افزود: در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان و مدال برنز پیکارهای قهرمانی آسیا نماینده کشتی قم است، ضمن اینکه در وزن 82 کیلوگرم محمدرضا رضایی قهرمان کشور در اردوی تیم ملی حضور می یابد.

وی با اشاره به عملکرد این دو کشتی گیر در انتخابی اخیر تیم ملی، بیان کرد: علیرضا نجاتی و محمدرضا رضایی در پیکارهای گزینشی تیم ملی جوانان که نیمه بهمن ماه در شهر سیرجان به انجام رسید به ترتیب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی این اوزان را کسب کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 3 فرنگی کار قم به تیم های ملی نوجوانان و جوانان

راهیابی 3 فرنگی کار قم به تیم های ملی نوجوانان و جوانان