مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 21:162018-02-22سياسي

وزیر بهداشت مطرح کرد قدردانی از توجه نمایندگان مجلس به تصویب بودجه مناسب نظام سلامت


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از توجه نمایندگان مجلس به تصویب بودجه مناسب سال آینده نظام سلامت که در حد مقدورات کشور بود قدردانی می کنم.

- قدردانی از توجه نمایندگان مجلس به تصویب بودجه مناسب نظام سلامت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از توجه نمایندگان مجلس به تصویب بودجه مناسب سال آینده نظام سلامت که در حد مقدورات کشور بود قدردانی می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شاهین شهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر امروز در مراسم افتتاح طرح های بهداشتی در شاهین شهر اظهار کرد: از توجه نمایندگان مجلس به تصویب بودجه مناسب سال آینده نظام سلامت که در حد مقدورات کشور بود قدردانی می کنم.

وی افزود: طرح های بهداشتی درمانی و تجهیز بیمارستان های که در پنج سال اخیر به بهره برداری رسید به خاطر توجه ویژه نمایندگان مجلس بوده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهید سرخوش شاهین شهر اشاره و خاطرنشان کرد: این مراکز در کشور در مراقبت های نوزادان، کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگ سالان و پیران نقش بسزایی ایفا می کند.

قاضی زاده هاشمی خدمات مامایی، مشاوره های تغذیه و رژیم درمانی، خدمات مشاوره ژنتیک اجتماعی و قبل از ازدواج و غربال گری هیپوتیرویید را ازجمله وظایف مرکزهای جامع سلامت در شهرهای کشور برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت مطرح کرد قدردانی از توجه نمایندگان مجلس به تصویب بودجه مناسب نظام سلامت

وزیر بهداشت مطرح کرد قدردانی از توجه نمایندگان مجلس به تصویب بودجه مناسب نظام سلامت