مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 20:002018-02-22سياسي

آموزش احزاب و مردم از مهمترین عوامل ایجاد انگیزه در فعالیت های سیاسی است


رییس کانون فرهنگیان توسعه و اعتدال گفت: احزاب مهمترین سازمان سیاسی در نظام مردم سالاری معاصر هستند و آموزش احزاب و آگاهی بخشی به مردم برای ایجاد انگیزه در فعالیت های سیاسی از مهمترین اهداف احزاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی زینی وند، مشاور عالی و مدیرکل حوزه وزارت وزیر آموزش و پرورش در همایش سالانه حزب اعتدال و توسعه استان تهران و فرهنگیان حزب اعتدال و توسعه ضمن خیر مقدم به نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه خطاب به او گفت: ما فراموش نمی کنیم در نشست سالانه ای که در سال گذشته داشتیم برنامه ریزی های بسیار خوبی انجام شد با شعار هر معلم یک ستاد برای آقای روحانی، اعضای محترم شورای حزب سنگ تمام گذاشتند و با بیش از 201 ستاد در اقصی نقاط کشور فعالیت کردند.

خوشحالیم که ملت ایران با تیزبینی، آینده نگری و خردورزی گفتمان اعتدال را بار دیگر با انتخاب دکتر روحانی و تیم همراهشان در گفتمان سیاسی و اجتماعی ایران به عنوان گفتمان غالب پذیرفتند.

گفتمانی که با تکیه بر خردورزی و تدبیر در امور و تکیه بر آرمان ها و ارزش ها نشان داد بدون افراط و تفریط می توان در مسیر خدمت و توسعه کشور و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های بلندی برداشت و گفتمانی را مبتنی بر پذیرش نظر و نقد مخالفین و تعامل سازنده در جهان در فضای سیاسی حاکم برجامعه ارائه نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش احزاب و مردم از مهمترین عوامل ایجاد انگیزه در فعالیت های سیاسی است

آموزش احزاب و مردم از مهمترین عوامل ایجاد انگیزه در فعالیت های سیاسی است