مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 19:562018-02-22سياسي

نظام تحصیلی موجود متناسب با ارزش های خانواده نیست


رییس مرکز تحقیقات زن و خانواده گفت: ناخواسته بعد از انقلاب به مدرن شدن و مادی گرایی اجمتاع دامن زده ایم و نظام تحصیلی ما متناسب با خانواده و ارزش های آن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن زیبایی نژاد در همایش آسیب های فرهنگی خانواده و واکاوی جامعه شناختی پدیده تجرد که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزار شد، با بیان اینکه برای تحلیل یک مسئله باید لایه ها و سطوح مختلف آن به درستی تبیین شود اظهار کرد: یکی از لایه ها، سطح بیرونی مسئله است که همان شناخت پدیده اجتماعی است؛ برای یک تحلیل صحیح باید تصویر درستی از پدیده اجتماعی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای تحلیل مسئله تجردگرایی باید شناخت درستی از این پدیده داشته باشیم، گفت: برای فهم درست از پدیده تجرد باید میان تجرد انتخابی و ناخواسته تفکیک قائل شویم.

رییس مرکز تحقیقات زن و خانواده بیان کرد: در مرحله بعدی باید به تحلیل اجتماعی عوامل تجرد پرداخت و باید دید چه اتفاقی افتاده است که افرادی در جامعه وجود دارند که به صورت دائم و یا موقت تجرد را انتخاب می کنند.

زیبایی نژاد با تأکید بر تأثیر جهان بینی ها بر لایه های اجتماعی تصریح کرد: گفتمان فردگرایانه و لذت گرایی در لحظه موجب می شود که شخص حاضر به آینده نگری در زندگی اجتماعی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام تحصیلی موجود متناسب با ارزش های خانواده نیست

نظام تحصیلی موجود متناسب با ارزش های خانواده نیست