مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 15:202018-02-22اقتصادي

پرداخت 6000 میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی طی روزهای آینده


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از دریافت 6000 میلیارد تومان از مطالبات این سازمان از دولت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: با دریافت این بخش از مطالبات سازمان، - پرداخت 6000 میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی طی روزهای آینده مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از دریافت 6000 میلیارد تومان از مطالبات این سازمان از دولت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: با دریافت این بخش از مطالبات سازمان، عیدی بازنشستگان تا 15 اسفند ماه پرداخت شده و حدود 3 هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد نیز پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدتقی نوربخش در جلسه ای با اعضای کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: محدودیتی برای تعامل با تشکل های بازنشستگی و کارگری نداریم و آماده دریافت نظرات این عزیزان هستیم.

رسیدگی به خواسته های بازنشستگان و ارتقای خدمات به آنها همواره در اولویت سازمان تامین اجتماعی قرار دارد.

نمایندگان و اعضای تشکل های بازنشستگان نیز بهترین ارتباط را با این سازمان دارند و همواره خواسته ها و دغدغه های اقشار مختلف بازنشستگان را به مدیریت سازمان منتقل می کنند.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی ماهیانه 6000 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق بازنشستگان و خدمات درمانی به جامعه تحت پوشش خود هزینه می کند، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 6000 میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی طی روزهای آینده

پرداخت 6000 میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی طی روزهای آینده