مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 14:052018-02-22سياسي

مشخص بودن نقطه استقرار جعبه سیاه هواپیمای مسافربری «تهران - یاسوج»


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون نقطه استقرار جعبه سیاه این هواپیمای مشخص است اما امکان انتقال ان وجود داشته باشد.

- نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس خبر داد مشخص بودن نقطه استقرار جعبه سیاه هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون نقطه استقرار جعبه سیاه این هواپیمای مشخص است اما امکان انتقال ان وجود داشته باشد.

غلام محمد زارعی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: براساس گفته های مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان با بررسی های فنی جعبه سیاه هواپیمای ای تی آر تهران – یاسوج نقطه زنی شده است.

وی افزود: هم اکنون تیم های مستقر و متولیان امر در حال برنامه ریزی برای رسیدن به جعبه سیاه و انتقال آن هستند که پس از مساعد شدن وضعیت جوی انتقال انجام می شود.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به موازات کارهای امدادرسانی و انتقال اجساد، بررسی های فنی برای مشخص شدن علت سانحه هوایی در حال انجام است.

زارعی با بیان این که جعبه سیاه یک پایه اصلی برای مشخص شدن علت سانحه هواپیماست، در ادامه افزود: در جریان بررسی ها هم اکنون مکان جعبه سیاه مشخص شده است و امید می رود با بهتر شدن وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخص بودن نقطه استقرار جعبه سیاه هواپیمای مسافربری «تهران - یاسوج»

مشخص بودن نقطه استقرار جعبه سیاه هواپیمای مسافربری «تهران - یاسوج»