مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 13:502018-02-22سياسي

ادامه برنامه اپوزیسیون سازی احمدی نژاد


محمود احمدی نژاد نامه ای را به رهبر معظم انقلاب نوشته است که محتوایش با سابقه او هم خوانی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قانون نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه برنامه اپوزیسیون سازی، سخنانی تازه به زبان آورده است که یاوران سابق او باید در این زمینه پاسخگو باشند زیرا اظهارات او با مصلحت نظام هم خوانی ندارد.

دگردیسی های فراوانی در ایران صورت گرفته است؛ اصولگرایان اصلاح طلب شده اند، تحول طلبان محافظه کار شده اند، مسئولان پاسخ ناکارآمدی های خود را از مردم می خواهند و در تازه ترین نوع این استحاله ها فردی که بسیاری مدعی هستند او برآمده از مهندسی انتخابات است با ارسال نامه به رهبر معظم انقلاب درخواست برگزاری انتخاباتی آزاد، زودهنگام و به دور از مهندسی کرده است! محمود احمدی نژاد همان پدیده خانمان براندازی که برای جریان های سیاسی حامی او جز پریشانی و پشیمانی ارثی به جا نگذاشته است روز گذشته بعد از سه روز تبلیغ نامه ای را خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای ارسال کرده است که به قد و قواره او به هیچ وجه نمی خورد.

این روزنامه در بخش دیگری می نویسد: مصلحت نظام در خطر اظهاراتی را که احمدی نژاد در نامه خود آورده شاید مطالباتی باشد که سال هاست جریان های مختلف در ایران بیان می کنند ولی یاوران همین فرد آن ها را به براندازی و خیانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه برنامه اپوزیسیون سازی احمدی نژاد

ادامه برنامه اپوزیسیون سازی احمدی نژاد