مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 13:462018-02-22اقتصادي

تأمین آب برای صنایع اهمیت دارد/ جمع آوری و تصفیه فاضلاب مدنظر قرار گیرد


تأمین آب برای صنایع اهمیت دارد و جمع آوری و تصفیه فاضلاب باید مدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری فارس" استان تهران، رضا اردکانیان ظهر امروز در بازدید از طرح های عمرانی پردیس اظهار داشت: برای اینکه پردیس شهر خوابگاهی نشود و اشتغال نیز در آن مورد توجه قرار گیرد، تأمین آب برای صنایع اهمیت دارد و تمام این اقدامات را باید با محاسبات اقتصادی مناسب انجام داد.

وی اضافه کرد: هرچه کمتر خود را متکی به منابع عمومی ببینیم، از زمان استفاده بیشتری می بریم، چراکه منابع عمومی کفاف پرداختن به این طرح ها را نخواهد داد و وزارت نیرو هم اتکایی ندارد.

اردکانیان اضافه کرد: وزارت نیرو صرفاً به آب بهای برق و حق انشعاب متکی است؛ هر کجا هم این تعهدات را به میزان صحیح خود وصول نکند، طبیعتاً خدمت رسانی به مردم با مشکلاتی مواجه می شود.

وزیر نیرو تصریح کرد: 650 میلیارد ریال از منابع مسکن مهر برای این پروژه صرف می شود و وزارت نیرو فقط واگذاری انشعابات را به واحدهای مسکن مهر دارد.

وی اضافه کرد: تردیدی نیست، اگر به همین روال از حیث نحوه مصرف به صورت عام و به صورت کلی به کنترل آلاینده ها، انتقال و استقرار صنایع مزاحم، صنایع آلاینده، جمع آوری پساب و آب شرب پرداخته نشود، در آینده نه چندان دوری با مشکلات بزرگی روبه رو خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب برای صنایع اهمیت دارد/ جمع آوری و تصفیه فاضلاب مدنظر قرار گیرد

تأمین آب برای صنایع اهمیت دارد/ جمع آوری و تصفیه فاضلاب مدنظر قرار گیرد