مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 12:502018-02-22پزشكي

افتتاح بیمارستان 9 دی منظریه با حضور وزیر بهداشت


رییس بیمارستان تخصصی 9 دی منظریه گفت: پس از 26 سال این بیمارستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز پنج شنبه دکتر سهرابی در مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی 9 دی منظریه واقع در شهرستان خمینی شهر با حضور وزیر بهداشت اظهار کرد: بیمارستان تخصصی 9 دی منظریه دارای 174 تخت خواب و در زمینی به مساحت 54196 مترمربع با زیربنای 14375 مترمربع در شمال شهرستان خمینی شهر و در منطقه منظریه واقع شده است.

وی با بیان اینکه طراحی این پروژه مربوط به سال 1370 است و در آغاز کار 96 تخت خواب در این خصوص تهیه شد، افزود: در سال 73 طرح اولیه بیمارستان در دو طبقه و در سال 88 با در نظر گرفتن نیازهای مردم خمینی شهر و همچنین مردم غرب استان اصفهان تصمیم به تقویت اسکلت بیمارستان و گسترش فضا و خدمات آن و ارتقاء 174 تخت خوابی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: این بیمارستان دارای درمانگاه های عمومی و تخصصی شامل اورژانس، زایشگاه، تصویربرداری، اندوسکوپی و سایر خدمات دیگر می باشد.

رییس بیمارستان با بیان اینکه بعد از 26 سال این بیمارستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفت، گفت: هزینه راه اندازی این بیمارستان بسیار زیاد بود و پرسنل بیمارستان همزمان سه کار برنامه ریزی، اجرا و خرید تجهیزات را انجام می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان 9 دی منظریه با حضور وزیر بهداشت

افتتاح بیمارستان 9 دی منظریه با حضور وزیر بهداشت