مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 12:262018-02-22حوادث

هواپیمای ATR72 این بار در فرودگاه شاهرود ننشست/ خلبان به تهران بازگشت


شاهرود پرواز می کرد، به علت عدم روشنایی باند فرود در فرودگاه شاهرود ننشست.

- رییس فرودگاه شاهرود دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس" در شاهرود اظهار داشت: هواپیمای ATR72 که در مسیر تهران - شاهرود پرواز می کرد، در دقایق پایانی چهارشنبه شب به فراز فرودگاه شاهرود رسید؛ اما به علت آنچه عدم روشنایی باند فرود در فرودگاه شاهرود اعلام شده است، در این فرودگاه بر زمین ننشست.

مرتضی حمیدپور بیان کرد: هواپیمای ATR72 که امشب در فرودگاه شاهرود فرود نیامد، متعلق به شرکت هواپیمایی هما بوده که در مسیر تهران- شاهرود پرواز می کرد.

وی تصریح کرد: خلبان این هواپیما اعلام کرده است که باند فرود را به درستی نمی بیند و از این رو، قادر به فرود در فرودگاه شاهرود نیست و به تهران بازمی گردد.

رییس فرودگاه شاهرود گفت: فرودگاه شاهرود هم اکنون مشکلی به لحاظ مساعد بودن وضع جوی ندارد و اوضاع آب و هوایی مساعد است؛ اما خلبان پرواز با توجه به مشکلی که در دید باند فرود داشته، تصمیم گرفته است تا به تهران بازگردد.

حمیدپور ادامه داد: پرواز چهارشنبه شب تهران- شاهرود با دو ساعت تأخیر از مبدأ تهران انجام شده است و قرار بود ساعت 11:20 دقیقه در فرودگاه شاهرود بر زمین بنشیند و با سوار کردن مسافران مسیر شاهرود- تهران، به پایتخت بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمای ATR72 این بار در فرودگاه شاهرود ننشست/ خلبان به تهران بازگشت

هواپیمای ATR72 این بار در فرودگاه شاهرود ننشست/ خلبان به تهران بازگشت