مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 11:502018-02-22اقتصادي

عملکرد مدیران دستگاه ها و فرمانداران در حوزه اشتغال نیازمند اصلاح است


معاون اقتصادی استاندار قزوین تأکید کرد: عملکرد مدیران دستگاه ها و فرمانداران در حوزه اشتغال نیازمند بازنگری و اصلاح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قزوین در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار کرد: فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه های متولی باید نسبت به اطلاع رسانی دقیق و به موقع در خصوص تسهیلات اشتغال روستایی به مردم اقدام کنند.

وی با تأکید بر نظارت دقیق بر مراحل ثبت نام و اعطای تسهیلات اشتغال روستایی، گفت: نظارت ها باید به گونه ای باشد که اشتغال پایدار در روستاها ایجاد شود و به تحرک اقتصادی و ماندگاری جمعیت و ساکنین در روستا منجر شود.

حبیبی بابیان اینکه از عملکرد فرمانداران و دستگاه های متولی در حوزه اشتغال، گله مند هستیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه روند کار بسیار کند است و این برخلاف نگاه و برنامه ای است که دولت به این بخش دارد و تسهیلات را به صورت یارانه ای و با نرخ بهره پایین در اختیار استان ها قرار می دهد.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: این روند باید در دستگاه ها و فرمانداری ها اصلاح شود چون این کار و سیاست اصلی دولت است که باید نسبت به آن اهتمام جدی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مدیران دستگاه ها و فرمانداران در حوزه اشتغال نیازمند اصلاح است

عملکرد مدیران دستگاه ها و فرمانداران در حوزه اشتغال نیازمند اصلاح است