مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 11:362018-02-22سياسي

بیش از یک تن مواد مخدر در ارومیه کشف شد


از ابتدای امسال یک تن و 862 کیلو و 541 گرم مواد مخدر در شهرستان ارومیه کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ارومیه، حسین صمدپور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال مهمترین و نخستین اولویت ناجا، ایجاد نظم و امنیت برای تمامی شهروندان بوده که خوشبختانه با حمایت و پشتیبانی مردم، شاهد امنیت مطلوب در سطح شهرستان ارومیه بوده ایم.

وی تصریح کرد: بی شک اگر نیروی انتظامی و سایر دستگاه های نظامی بخواهند امنیت پایدار در جامعه ایجاد کنند، این تامین امنیت باید با پشتیبانی و حمایت مردم انجام شود پس این موضوع جزو اولویت های همکاران است.

فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به اینکه پیشگیری از سرقت دومین اولویت ناجا در سال 96 بود گفت: در این رابطه اقدامات بسیار مطلوبی در سطح شهرستان ارومیه انجام شد تا جایی که در 11 ماهه امسال، دو درصد از سرقت های سطح شهرستان کاهش یافت اما میانگین این آمار در سطح کشور و استان افزایش داشته است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در مجموع در کل سرقت های خرد در ارومیه، سرقت باندی، سازمان یافته، شبکه ای و حرفه ای وجود نداشته و 80 درصد سرقت ها به صورت خرد و غیرحرفه ای بوده است.

صمدپور از کشف 77 درصدی سرقت های خرد در شهرستان ارومیه خبر داد و افزود: این آمار نسبت به سال گذشته کاهش سه درصدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک تن مواد مخدر در ارومیه کشف شد

بیش از یک تن مواد مخدر در ارومیه کشف شد