مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 11:212018-02-22اقتصادي

چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در عشق آباد برگزار می شود


معاون رییس جمهور ترکمنستان از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد در روزهای آینده خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار در عشق آباد گفت: چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان در روزهای 10 الی 12 اسفند 96(1-3 مارس) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان بیش از 60 شرکت ایرانی حضور دارند، تصریح کرد: نمایشگاه اختصاصی کالاها و خدمات کشورمان به منظور معرفی توانمندی های صنعتی، تجاری و خدماتی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد در راستای توسعه و گسترش هر چه بیشتر تعاملات و روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در بخش های صنعت ساختمان، صنعت نفت و گاز، سازه ها و خدمات فنی و مهندسی، محصولات صنعتی، پتروشیمی، مصالح ساختمانی، صنایع و محصولات غذایی و همچنین سیستم های آبیاری و کشاورزی در عشق آباد، پایتخت ترکمنستان با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران، وزارت خارجه و اتاق بازرگانی و صنایع ترکمنستان و نیز حمایت و پشتیبانی دولت و نهادهای مربوطه دولت جمهوری اسلامی ایران با سازماندهی و مدیریت شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی (ایران) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در عشق آباد برگزار می شود

چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در عشق آباد برگزار می شود