مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 11:162018-02-22اقتصادي

بنزین 3 نرخی نمی شود/ دولت وضعیت نابسامان برنج را مدیریت کند


نماینده مردم بابل در مجلس در خصوص سه نرخی شدن قیمت بنزین گفت: مجلس نرخ گذاری نمی کند و تنها سیاست های کلان بودجه را ابلاغ می کند؛ در کمیسیون تلفیق و انرژی هم پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش حامل های انرژی مورد موافقت قرار نگرفت.

- حسین نیازآذری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با پیگیری های مجلس برای بودجه سال آینده، اظهار کرد: سه هفته است که بودجه در صحن علنی در حال رسیدگی بوده و مجلس در ارتباط با وجوهات درآمدی بودجه اظهارنظر کرده است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بررسی هزینه های بودجه در برنامه کاری ما قرار دارد، تصریح کرد: بودجه رویکرد مناسبی دارد، چالش ها و مشکلاتی هم در روند رسیدگی وجود دارد که با تعامل دولت و مجلس توانستیم به بخشی از نیازمندی های کشور با توجه به شرایط موجود در راستای رفاه و معیشت مردم، مباحث مربوط به محیط زیست و تامین آب توجه مناسبی داشته باشیم.

نماینده مردم بابل در مجلس در ارتباط با سه نرخی شدن قیمت بنزین گفت: مجلس نرخ گذاری نمی کند و سیاست های کلان بودجه را ابلاغ می کند اما در کمیسیون تلفیق و انرژی پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش حامل های انرژی مورد موافقت مجلس قرار نگرفت و براساس روال قبلی ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین 3 نرخی نمی شود/ دولت وضعیت نابسامان برنج را مدیریت کند

بنزین 3 نرخی نمی شود/ دولت وضعیت نابسامان برنج را مدیریت کند