مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 23:262018-02-21اجتماعي

استاندار اردبیل: فضای امید در جامعه نیازمند صیانت است/ در پمپاژ ناامیدی سهیم نباشیم


ایجاد بار منفی در جامعه و ناامید کردن نوجوانان و جوانان برای کسب موفقیت تحصیلی و شغلی امر پسندیده ای نبوده و با افکندن بذر ناامیدی نمی توان به سرمنزل مقصود رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، اکبر بهنام جو عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای ارتقای دانش و سطح تحصیلات جامعه باید از تمامی ابزار و قابلیت های موجود به بهترین شکل ممکن بهره برده شود.

وی افزود: تکلیف واگذاری اراضی برای احداث اردوگاه تربیتی فرهنگی دانش آموزان تا پیش از سال جاری مشخص شود تا با هماهنگی آموزش و پرورش مکان یابی صحیح انجام پذیرفته و عملیات عمرانی آن تا پیش از آغاز شهریورماه سال آتی آغاز گردد.

استاندار اردبیل ادامه داد: شورای آموزش و پرورش وظیفه بسیار مهمی را در تبیین چشم اندازها و آینده تحصیلی دانش آموزان و خانواده آن ها برعهده داشته و نباید ذره ای در عمل به وظایف محوله کم کاری کرد.

بهنام جو ادامه داد: ایجاد بار منفی در جامعه و ناامیدی نوجوانان و جوانان برای کسب موفقیت تحصیلی و شغلی امر پسندیده ای نبوده و با افکندن بذر ناامیدی نمی توان به سرمنزل مقصود رسید.

وی بر ضرورت امیدافزایی در جامعه تأکید کرد و گفت: در عملکردهای ارائه شده نباید به قرار گرفتن در بین استان های متوسط کشور قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: فضای امید در جامعه نیازمند صیانت است/ در پمپاژ ناامیدی سهیم نباشیم

استاندار اردبیل: فضای امید در جامعه نیازمند صیانت است/ در پمپاژ ناامیدی سهیم نباشیم