مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 22:162018-02-21سياسي

نیروهای انقلابی در بسیاری از استان ها با سختی های زیادی مواجهند


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در بسیاری از استان ها کار مشکل شده و نیروهای انقلابی و ولایت مدار با سختی های زیادی مواجه اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بیرجند، حجت الاسلام علی سعیدی امشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: خراسان جنوبی استانی ولایت مدار است و مردم این استان نیز پیرو رهبری هستند.

وی بیان داشت: مسائل و مشکلات خراسان جنوبی را دنبال و در جریان نگرانی ها و ذهنیت هایی که مطرح می شد بودم و همیشه دعاگوی مردم این منطقه بوده و هستم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تدین مردم خراسان جنوبی و پیشینه درخشان این مردم اشاره کرد و افزود: مردم این استان استحقاق این را داشتند که چهره معنوی و فرهیخته در جایگاه نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه قرار گیرد.

سعیدی به سفرهای استانی خود و حضور در بیشتر شهرهای کشور اشاره کرد و یادآور شد: آنچه امروز در این استان مشاهده می کنم برخورداری این استان از شرایط بسیار خوب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در بسیاری از استان ها کار مشکل شده و نیروهای انقلابی و ولایت مدار با سختی های زیادی مواجه اند و بسیاری از این مراکز آرزو دارند شرایطی مانند خراسان جنوبی را داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای انقلابی در بسیاری از استان ها با سختی های زیادی مواجهند

نیروهای انقلابی در بسیاری از استان ها با سختی های زیادی مواجهند