مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 17:102018-02-21سياسي

واکسیناسیون کودکان مهاجر خارجی در شیراز


مسئول مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت شهدای گمنام شیراز گفت: طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال ویژه ی کودکان مهاجر خارجی توسط این مرکز اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی اصغر هاشمی گفت: این طرح با هدف ریشه کنی بیماری فلج اطفال و ویژه کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی است.

این کارشناس مبارزه با بیماری ها گفت: این طرح بر اساس توصیه سازمان بهداشت جهانی و برای اطمینان از عدم ورود و چرخش ویروس وحشی فلج اطفال به کشور اجرا می شود.

مسئول واحد مبارزه با بیماری های واگیر مرکز بهداشت شهدای گمنام شیراز ادامه داد: هرسال برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال، در دو مرحله به فاصله چهار تا 6 هفته، طی ماه های بهمن و اسفند و با عنوان طرح mopping-up یا لکه گیری انجام می شود.

هاشمی گفت: ایران دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه ریشه کنی فلج اطفال دارد و با اجرای این گونه برنامه ها به ویژه در مناطق دور از دسترس، این دست آورد را تقویت می کند.

او با بیان این که این طرح به صورت فعال و خانه به خانه اجرا می شود، افزود: در این برنامه طی دو مرحله کودکان زیر پنج سال مهاجر خارجی در مناطق تحت پوشش این مرکز واکسن فلج اطفال دریافت می کنند.

هاشمی با تأکید بر موفقیت آمیز بودن اجرای این طرح در سال های گذشته، گفت: با تدابیر اندیشیده شده و با مشارکت تمام کارکنان بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کودکان مهاجر خارجی در شیراز

واکسیناسیون کودکان مهاجر خارجی در شیراز