مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 16:562018-02-21بين الملل

رسانه های اسراییلی: «تبادل اسرا» از موضوعات گفت وگوی هیأت حماس در قاهره است


رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند برخی از اعضای گردان های «القسام» شاخه نظامی حماس نیز در میان هیأت این جنبش که به قاهره سفر کرده است، حضور دارند و درباره تبادل اسرا با مقامات مصری گفت وگو خواهند کرد.

- رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند برخی از اعضای گردان های القسام شاخه نظامی حماس نیز در میان هیأت این جنبش که به قاهره سفر کرده است، حضور دارند و درباره تبادل اسرا با مقامات مصری گفت وگو خواهند کرد.

یه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس"، روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از منابعی که آنها را نزدیک به حماس دانست، ادعا کرد هیأت حماس که هم اکنون در قاهره حضور دارد دنبال گنجاندن مسأله تبادل اسرا در جدول کاری گفت وگوهاست.

کانال 7 رژیم صهیونیستی هم مدعی شد: برخی از اعضای هیأت حماس از شاخه نظامی این جنبش (گردان های القسام) هستند و در حال مذاکراتی با دستگاه اطلاعات مصر برای اتمام تبادل اسرا با اسراییل هستند؛ این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی سپس مروان عیسی و رائد سعد را از جمله اعضای شاخه نظامی حماس در این مذاکرات اعلام کرده است.

فروردین ماه سال گذشته (1395) ابوعبیده سخنگوی گردان های القسام در گفت وگو با شبکه فلسطینی الاقصی اعلام کرد جنبش حماس چهار نظامی صهیونیست را در اسارت خود دارد؛نام دو تن نظامی صهیونیست، شاؤول آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های اسراییلی: «تبادل اسرا» از موضوعات گفت وگوی هیأت حماس در قاهره است

رسانه های اسراییلی: «تبادل اسرا» از موضوعات گفت وگوی هیأت حماس در قاهره است