مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 16:552018-02-21اجتماعي

ابلاغ بخشنامه تکلیف نوروزی ابتدایی ها/ ارایه تمرین های درسی در نوروز ممنوع


داستان گویی و داستان نویسی، جایگزین پیک های نوروزی دانش آموزان ابتدایی شد و با دستور وزیر آموزش و پرورش، ارائه هر نوع تکلیف مرسوم سال های قبل بویژه پیک های نوروزی یا تمرین های درسی ممنوع است و معلمان باید با بهره مندی از راهنمای پیوست، - تکالیف دانش آموزان را تعیین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر آموزش و پرورش با ابلاغ بخشنامه تکلیف نوروزی با تاکید بر لزوم توجه به فعالیت های سه گانه داستان خوانی، داستان گویی و داستان نویسی در نوروز می افزاید: از قالب های متنوع، متناسب با توان و علایق بچه ها برای لذت یادگیری استفاده شود و استان ها گزارشی از فرآیند اجرا به همراه بازخوردهایی از احساس دانش آموزان و خانواده ها از مناطق و مدارس جمع آوری و حداکثر تا 30 فروردین به معاونت آموزش ابتدایی ارسال نمایند.

وی تاکید کرده است: ارائه هر نوع تکلیف مرسوم سال های قبل بویژه پیک های نوروزی یا تمرین های درسی ممنوع است و انتظار دارد همکاران با بهره مندی از راهنمای پیوست، تکالیف دانش آموزان را تعیین کنند.

داستان خوانی، داستان گویی، داستان نویسی، جایگزین پیک های نوروزی سال تحصیلی 97 – 1396 جزییات بخشنامه ابلاغی به ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور آمده است: "به منظور ایجاد زمینه برای بهره گیری دانش آموزان از ایام تعطیلات نوروزی با استفاده از موقعیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ بخشنامه تکلیف نوروزی ابتدایی ها/ ارایه تمرین های درسی در نوروز ممنوع

ابلاغ بخشنامه تکلیف نوروزی ابتدایی ها/ ارایه تمرین های درسی در نوروز ممنوع