مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 16:512018-02-21سياسي

حجت الاسلام والمسلمین ظهیری: رضایت خداوند متعال باید در متن زندگی انسان قرار گیرد


یکی از اساتید حوزه علمیه قم بابیان اینکه رضایت مردم نباید در متن زندگی افراد باشد، گفت: رضایت مردم باید در حاشیه زندگی انسان باشد چراکه رضایت خداوند که اساس و رکن است باید در متن زندگی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری پیش از ظهر امروز در جمع زائران در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با اشاره به ویژگی های حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: یکی از زیباترین صفات ایشان که در روایات به آن اشاره شده، این است که خداوند، از رضایت صدیقه کبری(س) خشنود و از خشم ایشان غضبناک می شوند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) به مردم و شیعیان تاکید می کردند که سعی کنید اعمال خود را به شیوه ای انجام دهید که مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: اگر فردی به دنبال رضایت مردم باشد و رضایت خداوند را در نظر نگیرد، در روایت داریم که خداوند آن فرد را به حال خود رها می کند.

وی کسب خیر دنیا و آخرت را در رضایت خداوند دانست و ادامه داد: امام سجاد علیه السلام نقل می کند که پدرم می فرمودند "فردی که در زندگی به دنبال رضایت خداوند باشد و رضایت مردم برای او مهم نباشد، خداوند نیز به امور زندگی او توجه ویژه می کند اما فردی که به دنبال رضایت مردم است درحالی که خداوند از او خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام والمسلمین ظهیری: رضایت خداوند متعال باید در متن زندگی انسان قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین ظهیری: رضایت خداوند متعال باید در متن زندگی انسان قرار گیرد