مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 16:462018-02-21اقتصادي

عملکرد صنعت و معدن اردبیل در حوزه اکتشاف معدن قابل قبول است


مدیر کل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان صنعت و معدن اردبیل از لحاظ صدور پروانه اکتشاف معدن در سطح کشور موفق عمل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، اسدالله کشاورز ظهر امروز در جلسه بررسی گزارش مطالعات اکتشافی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در منطقه قزل اوزن خلخال که در سالن جلسات صنعت و معدن اردبیل برگزار شد اظهار کرد: سازمان صنعت و معدن اردبیل از لحاظ صدور پروانه اکتشاف معدن در سطح کشور موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه صنعت و معدن اردبیل در این زمینه مورد تشویق مسؤولان و اعضای کارگروه قرار گرفته است، افزود: امیدواریم با ادامه عملیات در پهنه های معدنی استان، به معادن فلزی در منطقه دست یابیم تا با بهره برداری از آنها اقتصاد منطقه و استان متحول شده و موجبات اشتغال جوانان منطقه فراهم شود.

ابراهیم آقازاده، معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: در کل کشور حدود 140 پهنه معدنی تعریف و طراحی شده که 4 مورد از آنها در استان اردبیل واقع شده است.

وی افزود: برای این تعداد پهنه پس از مطالعات شناسایی و پی جویی 10 فقره پروانه اکتشاف در کل کشور صادر شده که از این تعداد 6 فقره مربوط به استان اردبیل و 4 مورد مربوط به سایر استان های کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد صنعت و معدن اردبیل در حوزه اکتشاف معدن قابل قبول است

عملکرد صنعت و معدن اردبیل در حوزه اکتشاف معدن قابل قبول است