مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 16:252018-02-21سياسي

«دعا و اذان» موضوع نشست تخصصی شورای عالی قرآن / مرداد 97 موعد برگزاری


نشست تخصصی این شورا در چهاردهمین سال خود، به موضوع «دعا» و «اذان» خواهد پرداخت و پژوشگران قرآنی می توانند مقالات خود را تا 15 تیرماه 97 به دبیرخانه شورای عالی قرآن ارسال کنند.

- دعا و اذان موضوع نشست تخصصی شورای عالی قرآن / مرداد 97 موعد برگزاری معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: نشست تخصصی این شورا در چهاردهمین سال خود، به موضوع دعا و اذان خواهد پرداخت و پژوشگران قرآنی می توانند مقالات خود را تا 15 تیرماه 97 به دبیرخانه شورای عالی قرآن ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شورای عالی قرآن محمدتقی میرزاجانی گفت: یکی از برنامه های مهم سالانه شورا، برگزاری اجتماع باشکوه جامعه قرآنی است که در هر نوبت، ذیل یکی یا چند موضوع مهم و همسو با ماموریت های این شورا دنبال می شود.

وی عنوان کرد: نشست تخصصی شورای عالی قرآن در چهاردهمین سال خود، در یک بخش به موضوع دعا و اذان خواهد پرداخت و در بخش دیگر یک جمع بندی کاربردی از موضوع ترتیل (که موضوع نشست قبلی بود) ارائه خواهد داد.

نشست چهاردهم، مرداد ماه سال آینده، در تهران و با حضور استادان، قاریان و حافظان ممتاز سراسر کشور برگزار می شود.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن اظهار کرد : از استادان، صاحب نظران و پژوهش گران قرآنی دعوت به عمل می آید مقالات خود را در موضوعات و محورهای تعیین شده، حداکثر تا 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دعا و اذان» موضوع نشست تخصصی شورای عالی قرآن / مرداد 97 موعد برگزاری

«دعا و اذان» موضوع نشست تخصصی شورای عالی قرآن / مرداد 97 موعد برگزاری