مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 15:562018-02-21سياسي

فارس گزارش می دهد دانشگاه صنعت نفت به وزارت علوم منتقل می شود


با مصوبه شورای عالی اداری مورخ 17 بهمن ماه سال 96 که به امضای رییس جمهور رسیده است، دانشگاه صنعت نفت رسما به وزارت علوم ملحق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری بر اساس فارس مصوبه شورای عالی اداری مورخ 17 بهمن ماه سال 96 که به امضای رییس جمهور رسیده است،دانشگاه صنعت نفت رسما به وزارت علوم ملحق می شود.

 مصویه شورای عالی اداری این گزارش حاکی است در سال 90 نیز شورای عالی اداری مصوبه ای مشابه را در خصوص ضوابط نگهداری موسسات علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دستگاه های اجرایی که به امضای رییس جمهور وقت رسیده بود داشت که در آن مصوبه دانشگاه های فرهنگیان، شهید رجایی و دانشگاه صنعت نفت از آن مصوبه مستثنی شده بودند،اما در مصوبه جدید فقط دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی مستثنی شده اند و رسما دانشگاه  صنعت نفت باید به وزارت علوم ملحق شده و وزارت نفت حق دانشگاه داری ندارد.

همچنین براساس مصوبه شورای عالی اداری هیچ یک از نهادهای دولتی، وزارتخانه ها (دستگاه های اجرایی) حق داشتن دانشگاه علمی کاربردی ندارد که این موضوع موجب شده است واکنش های متعددی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را شاهد باشیم، به طوری که نمایندگان مجلس نامه ای را امضا کرده و خواستار لغو این بخش از مصوبه توسط رییس جمهور شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد دانشگاه صنعت نفت به وزارت علوم منتقل می شود

فارس گزارش می دهد دانشگاه صنعت نفت به وزارت علوم منتقل می شود