مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 15:412018-02-21اقتصادي

تاجیکستان توافقنامه ایجاد انستیتوی همکاری اقتصادی منطقه ای را تصویب کرد


پارلمان تاجیکستان به اتفاق آراء توافقنامه امضا شده در سال 2014 میلادی پیرامون ایجاد انستیتوی همکاری اقتصادی منطقه موسوم به «آسیای مرکزی» را تصویب کرد.

- پارلمان تاجیکستان به اتفاق آراء توافقنامه امضا شده در سال 2014 میلادی پیرامون ایجاد انستیتوی همکاری اقتصادی منطقه موسوم به آسیای مرکزی را تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در دوشنبه، پارلمان تاجیکستان امروز به اتفاق آراء توافقنامه امضا شده در سال 2014 میلادی پیرامون ایجاد انستیتوی همکاری اقتصادی منطقه موسوم به آسیای مرکزی را تصویب کرد.

نعمت الله حمت الله زاده وزیر توسعه اقتصادی و تجارت تاجیکستان در پارلمان این کشور هدف از این توافنقامه را تقویت همکاری های اقتصادی میان کشورهای عضو آن عنوان کرد.

وی گفت: توافقنامه مذکور در حال حاضر از سوی چین، گرجستان، پاکستان، مغولستان و همچنین سازمان های مالی بین المللی از جمله بانک توسعه اسلامی، بانک بازسازی و توسعه اروپا و بانک توسعه آسیایی و غیره به امضا رسیده است.

حمت الله زاده افزود: هدف از ایجاد موسسه همکاری اقتصادی منطقه آسیای مرکزی تقویت همکاری های اقتصادی، جلب سرمایه گذاری، مطالعات اقتصادی با جلب کارشناسان اقتصادی کشورهای عضو این طرح می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجیکستان توافقنامه ایجاد انستیتوی همکاری اقتصادی منطقه ای را تصویب کرد

تاجیکستان توافقنامه ایجاد انستیتوی همکاری اقتصادی منطقه ای را تصویب کرد