مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 15:162018-02-21اجتماعي

نصب حفاظ شیشه ای در ایوان عالی قاپو/ افزایش روشنایی بناهای میدان امام


مدیر پایگاه ثبت جهانی میدان امام اصفهان گفت: با پایان مرمت ایوان عالی قاپو، این ایوان اکنون به حفاظ های شیشه ای مجهز شده که جلوی گره چینی های جدید ایوان نصب شده که تا یک هفته دیگر کامل می شود.

- فریبا خطابخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با همکاری سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اصفهان ایمن سازی راه آب های دور تا دور محوطه میدان امام در دستور کار قرار گرفت، به جهت عمق این راه آب ها و بدون حفاظ بودن آن ها گردشگران و توریست ها هنگام عکس گرفتن از میدان امام با مشکل مواجه می شدند، چراکه در مسیر تردد هم قرار داشت.

وی افزود: برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، تصمیم بر آن شد درپوش های سنگی روی این راه آب های سراسر میدان امام کشیده شود به گونه ای که جلوی دفع آب را هم نگیرد؛ اکنون بخش اعظم این طرح انجام شده و تا قبل از عید نوروز هم به پایان خواهد رسید.

مدیر پایگاه ثبت جهانی میدان امام با اشاره به مرمت های مسجد امام تصریح کرد: مرمت گنبد مسجد امام و ایوان ضلع جنوبی این مسجد در حال انجام است، مرمت ایوان ضلع شرقی و شمالی هم خاتمه یافته و یک مرمت هم در کف ایوان شمالی وجود دارد که تا قبل از عید نوروز به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب حفاظ شیشه ای در ایوان عالی قاپو/ افزایش روشنایی بناهای میدان امام

نصب حفاظ شیشه ای در ایوان عالی قاپو/ افزایش روشنایی بناهای میدان امام