مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 14:462018-02-21سياسي

متوسط سن مدیران و نیروها در بخش کشاوزی بالاست


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: متوسط سن مدیران و نیروها در بخش کشاوزی بالاست و باید به سمت استفاده از بانوان و جوان گرایی حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، سید مهدی مقدسی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: بخش کشاورزی یک بخش مهم اقتصادی است که در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه ششم توسعه و سایر سیاست های نظام و اسناد بالادستی به اهمیت آن اشاره شده است.

وی با اشاره به مصوبات مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم و بودجه سال 97 اظهار کرئ: از وزرات جهاد کشاورزی انتظار داریم که بهره وری در این بخش را ارتقا دهد و نگاه سنتی در این بخش را به نگاه نوین ارتقا دهند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد: استان مرکزی استانی با سابقه کشاورزی برجسته است، اما متاسفانه مشکلات زیادی این حوزه را تهدید می کند،با همیاری و کمک و استفاده بهینه از ظرفیت ها در استان باید مشکلات موجود در این بخش را به حداقل برسانیم.

وی تصریح کرد: استان مرکزی در تولید گوشت سفید و قرمز، گل، پسته، زیتون، انار، گندم و سایر محصولات کشاورزی تولیدات خوبی داشته و مازاد بر نیاز نیز تولیدات داشته است اما واقعیت را باید پذیرفت که تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوسط سن مدیران و نیروها در بخش کشاوزی بالاست

متوسط سن مدیران و نیروها در بخش کشاوزی بالاست