مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 14:402018-02-21دانش

مهلت ثبت نام مجدد آزمون ارشد فردا پایان می یابد


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد در ساعت 24 فردا سوم اسفند خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 18 هزار داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

- دکتر حسین توکلی در گفتگو با ایسنا،ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 97دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد نشده اند، مهلت مجدد ثبت نام در این آزمون از ساعت 14 روز 30 بهمن ماه آغاز شد و ساعت 24 فردا سوم اسفند پایان می پذیرد.

وی در ادامه افزود: داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند، می توانند به اطلاعیه ای که همزمان با آغاز ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesg.

org قرار گرفته است تا فردا 3 اسفند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه دوم اسفند ماه تعداد 18 هزار و 642 داوطلب در مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، شرکت کرده اند.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در 6 گروه آموزشی و 140 کدرشته شامل 54 کدرشته علوم انسانی، 17 کدرشته علوم پایه، 24 کدرشته فنی و مهندسی، 23 کدرشته کشاورزی و منابع طبیعی، 13 کدرشته هنر و 9 کدرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام مجدد آزمون ارشد فردا پایان می یابد

مهلت ثبت نام مجدد آزمون ارشد فردا پایان می یابد