مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 13:402018-02-21سياسي

لزوم استفاده از سیستم های اطلاعات بیمارستانی در سیاست گذاری حوزه سلامت


دبیر علمی ششمین همایش ملی ارتقای مدیریت اطلاعات سلامت با بیان اینکه از تمام ظرفیت های موجود در سیستم های اطلاعات بیمارستانی کشور استفاده نشده است بر لزوم ارتقای این سیستم ها تاکید کرد.

- دبیر علمی ششمین همایش ملی ارتقای مدیریت اطلاعات سلامت تاکید کرد: لزوم استفاده از سیستم های اطلاعات بیمارستانی در سیاست گذاری حوزه سلامت دبیر علمی ششمین همایش ملی ارتقای مدیریت اطلاعات سلامت با بیان اینکه از تمام ظرفیت های موجود در سیستم های اطلاعات بیمارستانی کشور استفاده نشده است بر لزوم ارتقای این سیستم ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد زارعی در ششمین همایش ملی ارتقای مدیریت اطلاعات سلامت که امروز (چهارشنبه دوم اسفندماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در شهریورماه سال جاری مکاتبات غیررسمی از سوی وزارت بهداشت در زمینه برگزاری این همایش صورت گرفت و در ادامه این وزارتخانه در نامه ای موافقت خود را با برگزاری ششمین همایش ملی ارتقای مدیریت اطلاعات سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز را اعلام کرد.

وی ادامه داد: شروع برنامه برگزاری این همایش به طور رسمی از آبان ماه امسال و با جلسه ای در وزارت بهداشت و تشکیل کمیته سیاستگذاری همایش یادشده کلید خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از سیستم های اطلاعات بیمارستانی در سیاست گذاری حوزه سلامت

لزوم استفاده از سیستم های اطلاعات بیمارستانی در سیاست گذاری حوزه سلامت