مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 13:362018-02-21حوادث

شناسایی قایق صیادان/ احتمالا هر 3 صیاد غرق شدند


رییس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به مفقود شدن سه صیاد مازندرانی از 29 بهمن ماه تاکنون گفت: تلاش ها برای جست وجوی آنان ادامه دارد و عملیات امدادی به اتمام نرسیده است.

- تشریح آخرین وضعیت عملیات امدادی برای ماهیگیران مفقودشده مازندرانشناسایی قایق صیادان/ احتمالا هر 3 صیاد غرق شدند رییس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به مفقود شدن سه صیاد مازندرانی از 29 بهمن ماه تاکنون گفت: تلاش ها برای جست وجوی آنان ادامه دارد و عملیات امدادی به اتمام نرسیده است.

نقی کریمیان درباره آخرین وضعیت سه صیاد مفقودشده در دریای مازندران در گفت وگو با خبرگزاری فارس" در ساری، اظهار کرد: سه صیاد روز یک شنبه 29 بهمن ماه امسال وارد دریا شدند و از آن روز تاکنون تلاش ها برای جست وجوی آنان ادامه دارد و عملیات امدادی به اتمام نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته قایق این صیادان شناسایی شد، اضافه کرد: احتمال دارد صیادان جویباری پس از غرق شدن قایق شان با شنا خود را به ساحل برسانند و شواهد موجود نیز نشان دهنده این موضوع است.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه بررسی ها نشان می دهد این صیادان غرق شدند و احتمال زنده بودنشان بسیار کم است، افزود: به تمام همکاران در نوار ساحلی اعلام کردیم در صورت مشاهده مواردی در سریع ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی قایق صیادان/ احتمالا هر 3 صیاد غرق شدند

شناسایی قایق صیادان/ احتمالا هر 3 صیاد غرق شدند