مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 13:352018-02-21حوادث

کوهنوردان انتقال دهنده اجساد تا ساعاتی دیگر به پایین می رسند


از دو مسیر شمال (پادنا) و از طرف مقابل (سی سخت) اجساد در حال انتقال یافتن به پایین است و کوهنوردان تا ساعاتی دیگر به پایین می رسند.

- استاندار اصفهان گفت: از دو مسیر شمال (پادنا) و از طرف مقابل (سی سخت) اجساد در حال انتقال یافتن به پایین است و کوهنوردان تا ساعاتی دیگر به پایین می رسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرعلیزاده توضیح داد: با گروهی از امدادگران که در ارتفاعات دنا در حال تلاش برای انتقال اجساد سانحه هوایی مسیر تهران – یاسوج صحبت کردم.

آنان اعلام کردند که به دلیل شرایط بسیار بد جوی و وجود طوفان و برف در ارتفاعات دنا احتمال آسیب دیدن کوهنوردان در حین انتقال اجساد وجود دارد.

قرار است اجساد یا به صورت کوله پشتی و با شرایط کولبری یا با کمک برانکارد به پایین انتقال داده شوند اما در شرایط فعلی، عملیات انتقال با کندی مواجه شده است.

وی تصریح کرد: فردا امکان جست و جو برای یافتن باقی اجساد و قطعات هواپیما وجود نخواهد داشت و هر زمان شرایط جوی اجازه دهد جست و جو ادامه می یابد.

امکان استفاده از بالگرد برای انتقال اجساد وجود نداشت با وجود اینکه بالگردها در منطقه آماده هستند.

مهرعلیزاده ادامه داد: قطعات باقی مانده از هواپیما و اجساد در فاصله 200 متری از نوک قله دنا قرار گرفته اند و شیب این قله بسیار زیاد و خطرناک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهنوردان انتقال دهنده اجساد تا ساعاتی دیگر به پایین می رسند

کوهنوردان انتقال دهنده اجساد تا ساعاتی دیگر به پایین می رسند