مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 13:112018-02-21بين الملل

نشست همکاری تاجیکستان و اتحادیه اروپا در «دوشنبه» برگزار شد


نخستین نشست کمیته فرعی همکاری های تاجیکستان و اتحادیه اروپا با حضور مقامات بلند پایه دو طرف در شهر «دوشنبه» برگزار شد.

- نشست همکاری تاجیکستان و اتحادیه اروپا در دوشنبه برگزار شد نخستین نشست کمیته فرعی همکاری های تاجیکستان و اتحادیه اروپا با حضور مقامات بلند پایه دو طرف در شهر دوشنبه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در دوشنبه،  نخستین نشست کمیته فرعی تازه تاسیس همکاری های تاجیکستان و اتحادیه اروپا در شهر دوشنبه برگزار شد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازنمایندگی اتحادیه اروپا در تاجیکستان این نشست به جنبه های مختلف جاری و چشم انداز توسعه همکاری بین دوشنبه و این اتحادیه اختصاص یافته است.

نمایندگان 2 طرف در جریان این اجلاس پیرامون طیف وسیعی از همکاری ها در زمینه های مختلف بحث و تبادل نظر کردند، همچنین مسائل مربوط به اصلاحات پروژه های برنامه ریزی شده اتحادیه اروپا در تاجیکستان مطالبی عنوان شد.

در این جلسه مسائل مربوط به استراتژی توسعه ملی تا سال 2030 ، حمایت بودجه ای و مدیریت مالی دولتی، بهداشت، آموزش و پرورش و توسعه مناطق روستایی مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

هیات تاجیکی در این نشست تحت ریاست ذوقی ذوقی زاده معاون اول وزارت توسعه اقتصادی و تجارت تاجیکستان و هیات اتحادیه اروپا تحت ریاست هدایت بیشکویچ و فرنک گیسم معاون بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست همکاری تاجیکستان و اتحادیه اروپا در «دوشنبه» برگزار شد

نشست همکاری تاجیکستان و اتحادیه اروپا در «دوشنبه» برگزار شد