مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 12:452018-02-21سياسي

همایش ملی «هزاره باباطاهر» در همدان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: چهارمین همایش بزرگداشت مفاخر با عنوان «همایش ملی هزاره باباطاهر» نهم اسفندماه امسال در همدان برگزار می شود.

- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: چهارمین همایش بزرگداشت مفاخر با عنوان همایش ملی هزاره باباطاهر نهم اسفندماه امسال در همدان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاضل عبادی چهارشنبه 2 اسفند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همایش ملی هزاره باباطاهر در تاریخ 9 اسفندماه 1396 توسط دانشگاه بوعلی سینا، استانداری همدان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و با همکاری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در همدان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه پاسداشت و بزرگداشت فرهیختگان، فرزانگان و دانشمندان ایران زمین، به جهت شناسایی فرهنگ ایرانی- اسلامی بسیار مهم و پراهمیت است، تصریح کرد: استان همدان به عنوان یکی از مراکز علمی و فرهنگی و به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، از این منظر مسئولیت زیادی دارد.

عبادی با اشاره به اینکه بزرگداشت منزلت علمی و ادبی باباطاهر، بررسی جایگاه رباعی و دوبیتی در کشور و تجلیل از دوبیتی سرایان از جمله اهداف برگزاری این همایش ملی است، یادآور شد: در حوزه تکریم مفاخر، معرفی آنها به نسل جوان و تقویت هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی «هزاره باباطاهر» در همدان برگزار می شود

همایش ملی «هزاره باباطاهر» در همدان برگزار می شود