مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 12:252018-02-21سياسي

حوادث خیابان پاسداران به هیچ وجه منتسب به جریان دراویش نیست


وزیر کشور با بیان اینکه جریان دراویش را جریانی عاقلانه، منطقی و معتدل می نامیم، اظهار کرد: به هیچ وجه حوادث دوشنبه شب خیابان پاسداران را به این جریان منتسب نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه دوشنبه شب خیابان پاسداران تهران با بیان اینکه این اتفاق واقعا ناگوار و متاثرکننده بود، اظهار کرد: مردم عزیز ما حتما کسانی را که نظم عمومی را بر هم بزنند و قانون را زیر پا بگذارند و با خشونت برخورد کنند، نخواهند بخشید.

وی تصریح کرد: دولت، دستگاه های امنیتی و انتظامی، بسیج و سپاه به هیچ وجه در مقابل خشونت طلبی و افراطی گری و قانون شکنی مراعات کسی را نخواهند کرد و از قوه قضاییه انتظار می رود تا با همه مسببین این ماجرا برخوردی قانونی و صریح انجام دهند.

وزیر کشور اظهار کرد: افرادی که به دنبال قانون شکنی هستند، گمان نکنند که مدارا، خویشتنداری و هوشمندی ناجا ناشی از انفعال این مجموعه است بلکه با تمام برنامه ریزی هایی که انجام شده بود تلاش شد تا با مذاکره و صحبت این گفت وگو حل شود اما متاسفانه افرادی که اغتشاشگر بودند به دنبال رعایت شئون قانونی و همکاری با ناجا نبودند و به هیچ وجه حاضر به مذاکره نشدند و اقدام به انجام فعالیت های غیرقانونی و خشونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث خیابان پاسداران به هیچ وجه منتسب به جریان دراویش نیست

حوادث خیابان پاسداران به هیچ وجه منتسب به جریان دراویش نیست