مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 11:202018-02-21سياسي

منابع درمان تامین اجتماعی را به خزانه نریزید


رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی در انتقاد به واریز منابع درمانی سازمان تامین اجتماعی به خزانه کشور، حذف بند "ز" تبصره 7 لایحه بودجه سال 97 را خواستار شد.

- رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی در انتقاد به واریز منابع درمانی سازمان تامین اجتماعی به خزانه کشور، حذف بند "ز" تبصره 7 لایحه بودجه سال 97 را خواستار شد.

فتح اله بیات در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بند "ز" تبصره 7 بودجه 97 می گوید که اموال و منابع سازمان تامین اجتماعی به خزانه داری دولت واریز شود که برخلاف خواسته جامعه کارگری و بازنشستگان است.

وی ادامه داد: انصاف نیست که امروز نمایندگان به ضرر صندوق تامین اجتماعی و جامعه حقوق بگیر بازنشسته و کارگر رأی بدهند لذا از فقهای شورای نگهبان استمداد می طلبیم و می خواهیم که به این مصوبه رای ندهند.

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با اشاره به حضور امروز جمعی از بازنشستگان و کارگران تامین اجتماعی در برابر شورای نگهبان اظهار کرد: امروز به شورای نگهبان رفتیم تا به عدالت بپرازد و این مصوبه مجلس را تایید نکند چون اعتقاد داریم منابع سازمان تامین اجتماعی بیت المال و حق الناس است و حاصل دسترنج سالها پرداختی بازنشستگان و کارگران است که در صندوق تامین اجتماعی تجمیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع درمان تامین اجتماعی را به خزانه نریزید

منابع درمان تامین اجتماعی را به خزانه نریزید