مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 11:152018-02-21سياسي

نعمتی: اغتشاشات از یک سرقت شروع شد/ارتباطاتی با خارج از کشور وجود دارد


سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تشریح جلسه غیرعلنی صبح امروز درباره حوادث خیابان پاسداران، گفت که این وقایع از یک سرقت آغاز شده و راننده اتوبوسی که ماموران نیروی انتظامی را زیر گرفته برادر همان سارق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه وقایع دو شب گذشته خیابان پاسداران ربطی به اتفاقات 10 روز گذشته در مورد دراویش ندارد، گفت که در این زمینه ارتباطاتی با خارج از کشور وجود دارد که باید بررسی شود.

وی افزود: در جلسه غیرعلنی صبح امروز، آقای لاریجانی گزارشی از اغتشاشات پریشب دراویش، اتفاقاتی که رخ داده و اقداماتی که نیروی انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی انجام دادند به نمایندگان ارائه کرد.

آقای کولیوند هم که به عنوان رییس کمیسیون شوراها در جلسه شورای تامین حضور داشته، گزارش این وقایع را به نمایندگان ارائه کرد.

نعمتی یادآور شد: همچنین کمیسیون امنیت نیز صبح امروز با توجه به اهمیت موضوع با حضور مسئولین امنیتی و انتظامی تشکیل جلسه داد و قرار شد جمع بندی خود را به صحن علنی مجلس ارائه کنند تا به استحضار مردم برسد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس با بیان اینکه طبق گفته نیروی انتظامی، 300 نفر در حوادث خیابان پاسداران دستگیر شدند، اظهار کرد: پنج نفر از دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعمتی: اغتشاشات از یک سرقت شروع شد/ارتباطاتی با خارج از کشور وجود دارد

نعمتی: اغتشاشات از یک سرقت شروع شد/ارتباطاتی با خارج از کشور وجود دارد