مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 11:002018-02-21ورزشي

برنامه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان


دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه با برگزاری شش دیدار پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه با برگزاری شش دیدار پیگیری می شود و سه تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان، ملی حفاری و دانشگاه آزاد این هفته رقابت آسانی را پیش رو خواهند داشت.

پالایش نفت آبادان که با 55 امتیاز در رده نخست جدول رده بندی قرار دارد، این هفته به مصاف نفت نوین تهران می رود که با 25 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

تیم ملی حفاری نیز که با 52 امتیاز مکان دوم را در اختیار دارد، به مصاف پیوندگان صنعت فجر شیرازی می رود که با 26 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.

دانشگاه آزاد نیز که با 51 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد، این هفته به مصاف استقلال ساری قعرنشین خواهد رفت که تنها دو پیروزی به دست آورده است و با کسب هفت امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

برنامه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است: پالایش نفت آبادان - نفت نوین تهران پیام نور سیرجان - مس رفسنجان دانشگاه آزاد - استقلال ساری دختران کویر کرمان - مشکی پوشان خراسان ملی حفاری اهواز - پیوندگان صنعت فجر بانوان زنجان - شهرداری رشت چهار تیم برتر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان

برنامه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان