مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 10:462018-02-21ورزشي

برگزاری مسابقات دارت اوپن رنکینگ جهانی 2018 به میزبانی سبزوار


مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری از برگزاری مسابقات دارت اوپن رنکینگ جهانی 2018 در رده جوانان به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری خبر داد.

- محمدرضا شهابی کاسب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: در گردهمایی مسؤولان کمیته های دارت استان های کشور که در گرمسار استان سمنان برگزار شد، میزبانی مسابقات دارت اوپن رنکینگ جهانی 2018 در رده جوانان به دانشگاه حکیم سبزواری واگذار شد.

رییس کمیته آموزش و پژوهش دارت کشور با اشاره به اینکه در ایران چهار مرحله مسابقات اپن جهانی در 2018 در رده جوانان برگزار می شود، افزود: شهرهای شاهرود، شیراز، اردبیل و سبزوار(دانشگاه حکیم سبزواری) به عنوان میزبان چهار مرحله این مسابقات هستند.

وی ادامه داد: مرحله چهارم و پایانی این مسابقات که مهم ترین مرحله آن نیز است، در بهمن ماه سال 97 در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری بیان کرد: همزمان با مسابقات، اردوی تیم ملی جوانان را نیز در دانشگاه داریم، آنها برای مسابقات جهانی رومانی 2019 آماده می شوند.

شهابی کاسب با اشاره به اینکه دانشگاه حکیم سبزواری تنها دانشگاهی در کشور است که میزبان اردوهای تیم ملی یک رشته ورزشی می شود، افزود: این میزبانی به واسطه تفاهم نامه همکاری های مشترک بین دانشگاه حکیم سبزوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات دارت اوپن رنکینگ جهانی 2018 به میزبانی سبزوار

برگزاری مسابقات دارت اوپن رنکینگ جهانی 2018 به میزبانی سبزوار