مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 10:302018-02-21بين الملل

هک کنسول بازی نینتندو برای دسترسی رایگان به بازی ها


گروهی از هکرها اعلام کرده اند که کنسول بازی نینتندو سوییچ را هک کرده و سیستم عامل دیگر لینوکس را برروی آن نصب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت سی نت، بر اساس اخبار منتشر شده، آمار حملات سایبری و هک در سال گذشته میلادی 2017، به اوج خود رسیده است و با توجه به افزایش روزافزون حملات سایبری از سوی هکرها، کشورهای زیادی در سراسر جهان هدف این گونه حملات قرار گرفته اند و آسیب ها و خسارات جبران ناپذیری را متحمل شده اند.

حالا گروهی از هکرها و مجرمان سایبری تحت عنوان fail0verflow اعلام کرده اند که توانسته اند کنسول بازی نینتندو سوییچ را هک کرده و با نفوذ به آن و نصب سیستم عامل لینوکس، آن را به یک تبلت لینوکسی تبدیل کرده اند.

یکی از بزرگترین انگیزه های هکرها برای هک کنسول های بازی، دسترسی رایگان و نصب یک سری از بازی های پولی است که این امر موجب آسیب رساندن و درنهایت ورشکستگی توسعه دهندگان این بازی ها و شرکت های ارائه دهنده بازی های مجازی و رایانه ای خواهد شد.

هرچند که تولیدکنندگان این کنسول های بازی با بهره مندی از روش های نوین، دسترسی هکرها به لایه های درونی این دستگاه ها را بسیار سخت و طاقت فرسا کرده اند اما باز هم با این حال، گروهی از هکرهای زبده توانسته اند به آنها نفوذ پیدا کرده و برخی از بازی های ارائه شده را به طور کاملا رایگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هک کنسول بازی نینتندو برای دسترسی رایگان به بازی ها

هک کنسول بازی نینتندو برای دسترسی رایگان به بازی ها