مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 10:162018-02-21اقتصادي

جاده کلاشم به صومعه سرا 60 درصد پیشرفت داشته است


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جاده کلاشم به صومعه سرا 60 درصد پیشرفت داشته است گفت: بین کمربندی جدید و پل داخل بازار جمعه نیز محل احداث سد لاستیکی است تا آب کشاورزی و آشامیدنی تولمات را تأمین کند و یک تفرج گاه ای برای مردم ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رشت، سید کاظم دل خوش شامگاه سه شنبه در نشست خبری بابیان اینکه در رابطه با موضوع ورزش، دو کار خوب در این دو سال انجام گرفته است اظهار کرد: بودجه وزارت ورزش سالانه 70 تا 80 میلیارد تومان بود و 27 صدم مالیات بر ارزش افزوده نیز برای کمک به زیرساخت های ورزشی و هیئت های مختلف اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ اختصاص یافته برای کمک به زیرساخت های ورزشی یک هزار و 400 میلیارد تومان است تصریح کرد: با این مبلغ می توان کل کشور را پوشش داد و در سال 96 چون صد درصد اعتبار تخصیص یافته داده نشد، وزارت ورزش نیز نتوانست همه را دریافت کند اما امسال دولت موظف شد که صد درصد اعتبار تخصیص یافته را پرداخت کند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: هرکسی که با نظارت وزیر ورزش به ورزش کشور مبلغی را کمک کند به عنوان هزینه قطعی مالیاتی اش تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده کلاشم به صومعه سرا 60 درصد پیشرفت داشته است

جاده کلاشم به صومعه سرا 60 درصد پیشرفت داشته است