مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 10:152018-02-21سياسي

8 نکته ضروری برای حفاظت از خود در استفاده رسانه های اجتماعی


فضای مجازی و رسانه ‍ های اجتماعی به دلیل نوع ماهیت کاری خود هم فرصت و هم تهدیدی برای مردم محسوب می شوند، که همین امر بحث و اهمیت آموزش نحوه استفاده از فضای مجازی و رسانه های اجتماعی را چند برابر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پلیس فتا سعی دارد با شیوه های مختلف آموزشی مردم را نسبت به آسیب ها و تهدیدات این حوزه آگاه سازد به همین منظور در این گزارش نسبت به معرفی هشت نکته کلیدی برای حفاظت از خود در برابر آسیب های رسانه های اجتماعی در فضای مجازی پرداخته است.

سهیم بودن در مسئولیت و آگاهی از این که هر چیزی که بر روی هر رسانه اجتماعی قرار می گیرد باید برای تمام شنوندگان عمومی مناسب باشد حتی اگر برای مصرف شخصی باشد و توجه به این نکته که شما نماینده خود و شرکتتان هستید تمام رفتارهای آنلاین مرتبط به حساب کاربری شما باید طبق استانداردهایی که بوسیله کارمندتان تنظیم شده مورد تایید باشد دو مورد حفاظتی در استفاده از رسانه اجتماعی است.

توجه به این موضوع که هر آن چیزی که بر روی سایت قرار می دهید می ماند اگر یکبار مطلبی پست شود پاک کردن آن بطور کامل غیرممکن خواهد بود.

قبل از پست گذاشتن واکنش های بالقوه به کلمات، تصاویر و یا فیلم ها را در نظر بگیرید، از دیگر نکات حائز اهمیت در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 نکته ضروری برای حفاظت از خود در استفاده رسانه های اجتماعی

8 نکته ضروری برای حفاظت از خود در استفاده رسانه های اجتماعی