مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 09:062018-02-21دانش

آغاز ثبت نام پذیرش دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از امروز


ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 96 از امروز چهارشنبه دوم اسفندماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 96 از امروز چهارشنبه دوم اسفندماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و در روز چهارشنبه نهم اسفندماه پایان می یابد.

تمام داوطلبان متقاضی ثبت نام باید دارای شرایط و ضوابط به شرح مندرج در اطلاعیه ای که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، باشند.

گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه های آزاد، شاغل، ایثارگران، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به مشخصات عمومی داوطلبان و بر اساس قوانین و مصوبات صورت می گیرد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود داوطلبان باید از طریق شبکه اینترنتی شتاب و پرداخت مبلغ 250 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام نسبت به دریافت کارت اعتباری با شماره سریال 12 رقمی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پذیرش دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از امروز

آغاز ثبت نام پذیرش دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از امروز