مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 21:212018-02-20سياسي

دادستان اصفهان: اجساد بلافاصله به پزشکی قانونی یاسوج منتقل خواهد شد


با وجود اینکه حادثه در استان اصفهان بوده اما با هماهنگی انجام گرفته بین دستگاه قضایی اصفهان و کهگیلویه وبویراحمد، - به لحاظ سهولت امر و دسترسی راحت تر خانواده ها، پیکرها بعد از انتقال بلافاصله به پزشکی قانونی یاسوج منتقل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، حسن رحیمی دقایقی قبل در گفت وگو با شبکه خبر اظهار کرد: بلافاصله بعد از انعکاس این حادثه دستگاه قضایی تدابیر لازم را اتخاذ کرد و با ابلاغ ریاست کل دادگستری استان اصفهان و تشکیل تیم ویژه متشکل از بازرس ویژه صحنه جرم، دادستان و مسؤولان قضایی سمیرم در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: اقدامات قضایی و دستوارت لازم صادر شده است و تیم بررسی صحنه جرم تشکیل شده و امروز بازپرس ویژه صحنه جرم از محل به صورت هوایی بازدید شد و بنابراین تمام اقدامات قضایی پیگیری شده است.

دادستان استان اصفهان گفت: با وجود اینکه حادثه در استان اصفهان بوده اما با هماهنگی انجام گرفته بین دستگاه قضایی اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد، بنا شده به لحاظ سهولت امر و دسترسی راحت تر خانواده ها به اجساد، پیکرها بعد از انتقال به پایین بلافاصله به پزشکی قانونی یاسوج منتقل شود.

رحیمی گفت: بر همین اساس بعد از انتقال اجساد به یاسوج، در آنجا پیکرها مورد ارزیابی قرار گرفته و تشخیص هویت با همکاری استان های اصفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان اصفهان: اجساد بلافاصله به پزشکی قانونی یاسوج منتقل خواهد شد

دادستان اصفهان: اجساد بلافاصله به پزشکی قانونی یاسوج منتقل خواهد شد