مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 17:202018-02-20اقتصادي

انتقال رنو به استان مرکزی قطعی شد


با پیگیری های انجام شده انتقال رنو به استان مرکزی قطعی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری استانداری، سیدعلی آقازاده افزود: براساس آخرین اطلاعات واصله، وزارت صنعت، معدن و تجارت با احداث شرکت رنو در شهرستان ساوه موافقت کرد .

آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: انتقال رنو به استان مرکزی از خواسته های مطرح شده از سوی مدیریت ارشد استان در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی بود که بلافاصله و بعد از یک هفته پیگیری و رایزنی مداوم در تهران به نتیجه رسید.

استاندار مرکزی تصریح کرد: این موضوع که در دو سال اخیر بالاخص در ماههای گذشته بعنوان یکی از دستور کارهای مهم مجموعه دولت در استان بود با پیگیری و همکاری بخشهای مختلف و همچنین پیگیری نماینده مردم شهرستانهای ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و دستگاههای مربوطه در نهایت با موافقت سازمان گسترش و نوسازی صنایع و معادن کشور روبرو شد .

وی ادامه داد: در ماه های گذشته و بدلیل درخواست و پیگیری برخی مسئولین استان های دیگر برای انتقال این پروژه به آن استان ها، این پروژه با وقفه هایی روبرو شده بود که با رایزنی و تلاش های گسترده مسئولین استان و با توجه به ظرفیت های استان نهایتاً با نظر مساعد مدیران این شرکت و وزارت صنعت پروژه به استان بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال رنو به استان مرکزی قطعی شد

انتقال رنو به استان مرکزی قطعی شد