مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 17:102018-02-20سياسي

اسلام را مدیون 2 زن هستیم


یک کارشناس دینی با اشاره به این که جایگاه وجودی حضرت فاطمه(س) در آیه مشکاه تبیین می شود، گفت: در حقیقت جایگاه و تاثیرگذاری زن در نظام عالم خلقت تبیین می شود؛ - و این برخلاف آن است که می گویند زن در اسلام کنار گذاشته شده و دین جز خانه داری و بچه داری چیز دیگری از او نمی خواهد.

به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام، نشستی پیرامون شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه(س) با حضور فخر روحانی" و دریاباری ـ دو تن از اساتید حوزه و دانشگاه ـ در دفتر ایسنای قم برگزار شد، که بخش نخست این نشست روز گذشته منتشر شد و بخش دوم در سالروز شهادت بی بی دو عالم ارائه می شود.

دریاباری، مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به این که جایگاه وجودی حضرت فاطمه(س) در آیه مشکاه تبیین می شود، عنوان کرد: خداوند متعال در سوره نور می فرماید اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاهٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ ۖ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَهٍ ۖ الزُّجَاجَهُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ /سوره نور آیه 35 ؛ در این آیه مراد از مشکاه حضرت زهرا(س) است.

این مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: خداوند متعال برای هدایت انسان در مسیر عبودیت و بندگی که کمال انسان است، سه ضلع را در نظر گرفته است؛ یک ضلع "رسالت"، یک ضلع "امامت" و ضلع سوم "حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام را مدیون 2 زن هستیم

اسلام را مدیون 2 زن هستیم