مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 17:052018-02-20ورزشي

هواپیماهایی که ماه هاو سال ها بعد پیدا شدند


پیدا کردن هواپیماها در کوه ها و دریاها از اقدامات بسیار سخت برای تیم های امداد و نجات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین به بهانه سقوط هواپیمای آسمان در دنا به بررسی هواپیماهای گمشده ای پرداخته که گاه یافتنشان ماهها طول کشیده است.

خبرآنلاین نوشت: یافتن لاشه هواپیما ها پس از سقوط آنها در اقیانوس ها یا کوه ها یکی از مشکلاتی است که از 50 سال پیش امدادگران و کارشناسان درگیر آن هستند و هنوز در برخی از مواقع یافتن لاشه هواپیما پس از سقوط روز ها ماه ها و سال ها طول می کشد تا لاشه هواپیما سقوط کرده پیدا شود.

ام اچ 370 ؛ بزرگترین معمای هوایی جهان 4 سال پیش پرواز شماره 370 مالزی، ساعت 12:42 بامداد به وقت مالزی، کولالامپور را با 239 نفر سرنشین به مقصد پکن ترک کرد، 37 دقیقه بعد ارتباط با کابین هواپیما قطع شد و از آن زمان تاکنون هنوز این هواپیما پیدا نشده است.

از آن زمان شایعات مختلفی درباره ام اچ 370 منتشر شد، گروهی که می گفتند لاشه هواپیما را پیدا کرده اند تا گروهی هم می گفتند سقوط هواپیما را دیده اند اما هیچ کدام از این خبرها درباره پرواز مالزی واقعی نبود تا اینکه 508 روز پس از گم شدن هواپیما،در سواحل جزایر فرانسوی رئونیون در اقیانوس هند قطعه ای شبیه به بال هواپیما پیدا شد و چندی بعد کارشناسان تایید کردند که این قطعه بال یک بویینگ 777 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیماهایی که ماه هاو سال ها بعد پیدا شدند

هواپیماهایی که ماه هاو سال ها بعد پیدا شدند