مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 16:552018-02-20سياسي

برگزاری همایش روز جهانی آینده در 10 اسفند ماه


همایش روز جهانی آینده با موضوع «برنامه ششم توسعه: ضرورت آینده نگری در مواجهه با چالش ها» 10 اسفند ماه امسال برگزار می شود.

- همایش روز جهانی آینده با موضوع برنامه ششم توسعه: ضرورت آینده نگری در مواجهه با چالش ها 10 اسفند ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این همایش از سال 93 تاکنون هر ساله در روز جهانی آینده (اول مارچ)، مطابق با دهم اسفند ماه در فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران برگزار شده و تأکید بر آینده پژوهی برای ساختن آینده مطلوب کشور را مد نظر قرار داده است.

هدف از برگزاری این همایش ارتقای فرهنگ آینده نگری، شناسایی فعالان حوزه آینده نگری کشور، شبکه سازی میان متخصصان آینده نگری و حمایت، تشویق و ترویج فعالیت های انجام شده در حوزه آینده نگری عنوان شده است.

محورهای این همایش عبارتند از "آب و محیط زیست"، "استقرار جمعیت در شهر و روستا"، "چالش های اقتصادی و آسیب های اجتماعی"، "آموزش، پژوهش و فناوری" و "فرهنگ عمومی".

این محورها که بر اساس برخی موضوعات برنامه ششم توسعه انتخاب شده اند، لزوم رصد موضوعات مهم کشور و آینده نگری و آینده نگاری را بیش از پیش مورد تأکید قرار می دهند.

چهارمین همایش روز جهانی آینده در حالی با مشارکت نمایندگان موسسات علمی، دستگاه های اجرایی، انجمن های علمی و بخش خصوصی برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش روز جهانی آینده در 10 اسفند ماه

برگزاری همایش روز جهانی آینده در 10 اسفند ماه