مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 13:162018-02-20سياسي

هوا برای سفر رییس جمهور مساعد نبود؛ افتتاح پروژه ها لنگ ماند


نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی وعده سفر رییس جمهور، وزیر بهداشت و وزیر نیرو برای افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح شاخص در دهه فجر امسال را داده بودند که پس از پایان این ایام هیچکدام از وعده های مسؤولان تحقق نیافت.

- هوا برای سفر رییس جمهور مساعد نبود؛ افتتاح پروژه ها لنگ ماند نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی وعده سفر رییس جمهور، وزیر بهداشت و وزیر نیرو برای افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح شاخص در دهه فجر امسال را داده بودند که پس از پایان این ایام هیچکدام از وعده های مسؤولان تحقق نیافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سبزوار، ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای انتقال دستاوردهای نظام و افتتاح پروژه های دولت است و در ایام پروژه های متعددی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و رونق اشتغالزایی به بهره برداری می رسد.

شهرستان سبزوار نیز در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال از بهره برداری پروژه ها بی نصیب نبوده است و از سال گذشته وعده های بهره برداری از پروژه های بزرگ در سبزوار داده شده بود.

یکی از بزرگ وعده های مسئولان در روزهای قبل از فرا رسیدن دهه فجر انقلاب به نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بر می گردد که رمضانعلی سبحانی فر بلافاصله با برگزاری نشستی خبری با اصحاب رسانه شهرستان سبزوار بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوا برای سفر رییس جمهور مساعد نبود؛ افتتاح پروژه ها لنگ ماند

هوا برای سفر رییس جمهور مساعد نبود؛ افتتاح پروژه ها لنگ ماند