مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 12:562018-02-20سياسي

شهدا در بالاترین درجه کمال و حیات انسانی قرار دارند


شهدا در بالاترین درجه کمال و حیات انسانی قرار دارند و همه ما باید با الگوبرداری از روحیه جهادی آن عزیزان برای اعتلای اسلام و برقراری عدالت در جامعه بکوشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی ، سردار عبدالرضا آقاخانی در مراسم تشییع پیکر دو شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی که در کرج برگزار شد گفت: دو شهیدی که امروز شاهد تشییع پیکر مطهر آنان هستیم در سال 67 به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند و امروز پیکر مطهر آنان به میهن اسلامی بازگشته است.

وی بیان داشت: امروز نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با آسیب ها قرارگرفته و ما همیشه در صحنه انقلاب و اسلام هستیم.

این مقام انتظامی افزود: شهدا باگذشت و ایثار خود به ما درس جوانمردی داده اند و امروز همه ما باید ادامه دهنده ی راه شهدای عزیز باشیم.

سردار آقاخانی اظهار داشت: امروز ملت سربلند ایران اسلامی، امنیت و آرامش خود را مدیون ایثار و فداکاری های شهدا و به خصوص دلیرمردان عرصه نظم و امنیت ، صبر و استقامت خانواده های این عزیزان می داند.

وی با اشاره به آیه قرآنی (ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون) اظهار کرد: بالاترین مقام در پیشگاه خداوند متعال مقام عند ربهم یرزقون است که مصداق آن شهیدانی هستند که در راه اعتلای نظام اسلامی از جان و مال و هستی خود گذشتند و به این مقام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا در بالاترین درجه کمال و حیات انسانی قرار دارند

شهدا در بالاترین درجه کمال و حیات انسانی قرار دارند